torsdag 12 april 2012

Olivia och Albin

Jag har fått äran att fotografera bebisar... det är inte det lättaste att fota barn, men det är roligt. De är så spontana med miner och kroppsspråket, det kan hända vad som helst när man fotar dem.

Just dessa bilder tyckte jag passade i svartvitt... Olivia fotar jag lite då och då, hennes föräldrar är goda vänner till oss, hon kommer nog synas på bloggen mycket:)

Albin fotade jag för några dagar sedan, en glad liten kille... till en början var han lite reserverad men sen var det full rulle på honom...




 Olivia är snart 2 månader gammal... det har blivit många bilder på denna lilla tjej


Albin snart 1 år fotade jag här om dagen, han skrattade gott när hans mamma sjöng för honom


Vill ni fota era barn så bara hör av er på: virresmail@gmail.com

Nu är det dags att gå ut med hundarna:) Synes!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar