fredag 27 april 2012

Nygamla bilder på Hide

För en tid sedan fotade jag Hide... de bilderna hade jag helt glömt bort. Nu har jag suttit och kollat igenom mina hårddskar och hittade dessa bilder. De är tagna i augusti förra året.

Just under den vevan höll vi på att flytta och det märks på bilderna att jag var disträ... skärpan på många av bilderna är helt off, lika så färgerna och de få bilderna jag redigerat var inte heller bra... jag förstår inte hur jag tänkte med den redigeringen.


Nu har jag kollat igenom dem och har valt ut tre bilder som var ok och redigerat om dem.
Modellen är som vanligt inget fel på, hon skötte sig jättebra:)






Denna veckan har det varit lite mycket... i måndags åkte jag och några arbetskamrater till Tyskland över dagen för att fylla på spritförrådet. Det var en rolig liten tripp. Nu har vi något gott att dricka till grillkvällarna i sommar:)

I helgen ska jag ta hand om mina växter inne... nu ska jag åka och handla jord och annat som behövs till dem.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar