måndag 9 april 2012

Bakning och dramatik

Idag är det sista dagen på påsken... för oss blir det en lugn dag. 

Igår hade vi en bakdag nästan hela dagen... vi bakade tre olika sorters bröd och gifflar med apelsinmarmelad och nötkräm... så goda:)




       
Gifflar... apelsinmarmelad eller nötkräm



Påsken började lite kaotisk på skärtorsdagen... jag skulle börja jobba kl 12 men fick åka till akuten istället... det visade sig att jag hade fått njursten... för er som har haft det så vet ni hur ont det gör, puh. Fyra timmar senare fick jag åka hem med superstarka värktabletter... trött och utmattad sov jag i nästan två timmar när vi kom hem. Men nu är jag på g igen:)

Vi får se vad Annandagen har att erbjuda... Jehovas Vittnen har redan varit här och berättat om alla hemskheter som händer i världen, precis vad jag ville höra en dag som denna... eller inte!


Nu ska jag fortsätta att baka... det blir en grekisk valnötskaka:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar