onsdag 4 april 2012

Det nalkas Påsk!

Egentligen är jag astrött... men jag kunde inte låta bli att lägga upp lite bilder som jag tog här om dagen. När jag har bloggat färdigt blir det raka vägen till sängen:)

Det är 4 olika motiv på bilderna jag har valt... med tanke på att det är påsk denna veckan så har jag tagit bilder på mina mini påskliljor, mina gula tulpaner och på mina små vovvar Frasse och Nisse.

GLAD PÅSK!




















Nisse är modellen i familjen... han ställer upp när jag kommer med kameran, medan Frasse går och gömmer sig. Dock ställde han mot lite godis... fast bara på två bilder och sen gick han:)

Imorgon är det sista jobb dagen för denna veckan... sen är jag ledig i FYRA dagar!! Wohoo! :)
Det ska bli skönt att vara ledig... men nu ska jag gå och lägga mig. Jag somnar snart;)

Godnatt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar