söndag 1 april 2012

Höggravida Tessan

För några veckor sedan fotade jag min vän Tessan som var höggravid... det var en hemlig fotografering då hennes sambo Masse skulle få en bild i födelsedagspresent.

Det var en kul fotografering men stackars Tessan tyckte det var lite jobbigt då det var tungt för henne... Tänkte visa lite bilder som jag har valt att göra i svartvitt... visst är de fina?





Knappt 2 veckor senare fick Masse och Tessan en liten flicka, Olivia. Den lördagen skulle vi träffas för att fira Masses födelsedag... vi hade beställt en stor canvas tavla på Tessan som han skulle få.  Men lillan valde att komma då... så det blev inget firande... men det gjorde ju inget så klart, hon var efterlängtad<3 Canvas tavlan fick Masse några veckor senare... 
Tavlan Masse fick är inte någon av dem bilderna som jag har valt att lägga upp nu... jag visar er en annan dag...

Nu ska jag snart lägga mig klockan är sent... Godnatt på er!

1 kommentar: