torsdag 29 mars 2012

Nostalgisk

Nu har jag suttit och kollat igenom min blogg... jag vill inte låta ego... men vilka fina bilder jag har tagit genom åren!!! Hur ska jag kunna toppa det? 


Har jag samma stil på bilderna nu som då? Vill jag ha det? 
Jag får helt enkel fota fota fota och känna efter vad som passar mig i nu läget... till och med redigeringen på bilderna gör jag annorlunda, det märkte jag när jag redigerade Amelis bilder...

Nåväl, jag känner att det är kul att börja blogga igen... speciellt nu när jag har suttit och läst gamla inlägg. Frågan jag ställde mig då var... hur kunde jag sluta blogga? 

Lägger upp en gammal bild på en droppe jag tog för ett par år sedan, som jag tycker är vacker... när jag tittar på bilden undrar jag hur jag lyckades få en sån cool bild, jag kommer inte ens ihåg hur jag gjorde... konstigt!






Det kommer mer bilder snart... nu ska jag göra mig iordning för en överraskningsfest så här på en torsdag... det ska bli roligt. Berättar mer imorgon... bye bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar