fredag 18 december 2009

Snö och Magnus Carlsson


Snön faller och faller... det ser så fint ut, men det är kaalllt... brrr... jag har inte hunnit ge mig ut i snön än men hoppas att jag ska kunna hinna ut till helgen... vi får se...

Igår var jag och mina arbetskamerater och såg Magnus Carlssons julkonsert Änglarnas tid... jag måste säga att jag inte hade så höga förväntningar, men jag blev glatt överraskad... bra röst och fina låtar... däremot så var det svårt att ta bilder, det var för mörkt, men jag lyckades ta en och annan bild som blev ok... Har ni varit och sett julkonserten?

:)

3 kommentarer:

  1. Japp, jag var där och såg den... :)

    SvaraRadera
  2. Va oxå där!!! Håller me du;) Blev också glatt överraskad? Har du någon bra bild jag kan köpa till svärhackan som fullkomligen älskar MC? ;) Kram

    SvaraRadera