måndag 14 december 2009

Letar efter snön




Idag har jag och vovvarna varit ute på lång promenad... kameran fick så klart följa med. Jag hade lite otur med solen... skyndade mig ut för att kunna ta lite fina bilder medan solen väl var framme men när vi kom ut så var det mörkt och grått igen... suck... men vi gick våran promenad i skogen i alla fall. Den lilla snön som fallit dagen innan låg kvar på marken... envist skulle jag ta en bild med snö på, så där låg jag och krälade på den kalla marken för att ta lite bilder på snön... tur att ingen gick förbi... vovvarna undrade dock vad jag höll på med, de tittade lite frågande på mig... hehehe

Kände jag ville ha en bild med julstämning, så det blev en med en julgranskula som jag tyckte blev fin... nu är det bara 1 vecka kvar till jul... härligt!!:)

3 kommentarer:

  1. Den juliga bilden gav mig en rejäl dos julkänsla - tack för det!
    Men du vet att det bara är 1 vecka kvar till jul... ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha... naturligtvis, jag är hur förvirrad som helst... tiden går så fort... Tack Johanna för rättelsen:)

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder!! Är du ledig i morn? Tänkte om du ville komma över o fika? Är ledig och det va sååååå längesen vi sågs:) Kramiz

    SvaraRadera