onsdag 7 oktober 2009

Hej igen!


Nu är jag alltså hemma efter en härlig semester i Grekland... visserligen kom jag hem för 6 dagar sedan, men internet har varit nere i 4 dagar så jag har inte kunnat blogga:(
Men nu är allt som vanligt igen... Vi har som sagt varit i Grekland i 2 veckor, vi hade tur med vädret hela tiden och jag tog massor med bilder... hehehe...

Det kommer upp fler bilder på Grekland sedan och dessutom har jag lite andra projekt på gång, men det berättar jag om en annan dag...

Tjing tjing så länge

2 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt med värme!!! Hoppas ni har haft en trevlig och avkopplande semester. Här hemma har vi haft riktigt ruskigt väder och mer lär det väl bli...

    Har du tid att fota barnen snart?
    Kram Juliane

    SvaraRadera
  2. lika fina bilder som vanligt.. vill beställa mitt träd i svartvitt.. och en fika.. kram

    SvaraRadera