torsdag 17 september 2009

Semester


Jag vet att det har varit dåligt med uppdateringen här på bloggen... och det kommer inte bli bättre. För jag ska nämligen åka utomlands ett litet tag... vart det blir talar jag om när jag kommer tillbaka och när jag kommer tillbaka lägger jag upp bilder som jag har tagit på min semester, kanske hittar jag en dator med internetuppkoppling, om jag har tur:)

Lägger upp en bild som jag tycker om, den är tagen i Sandhammaren i Skåne...

Vi syns igen om ett litet tag
Tjing tjing

3 kommentarer:

  1. tack så mycket :)
    suttit och kikat lite i din blogg nu: otroligt fina porträtt och dina vattendroppsbilder är att dö för, grymma!

    SvaraRadera
  2. Tack Vexy!

    Du får testa att fota droppar, med lite övning kan du nog få till jättefina bilder.. jag har kollat i din blogg med och tycker att du har fantastiska bilder du med...

    //V

    SvaraRadera
  3. ha en trevlig semester

    SvaraRadera