måndag 16 februari 2009

Punktering och elpump

När klockan äntligen blev så jag kunde gå hem från jobbet, så var det till att köra till en däckverkstad... min bil hade nämligen fått PUNKTERING!! Efter att jag förklarade situationen för killen så sa han att jag var tvungen att pumpa upp däcket lite för att jag skulle kunna köra bort bilen (vi har 2 bilar) till verkstaden, den ligger ganska nära... sagt och gjort, jag åkte hem och frågade min granne om han kunde hjälpa mig pumpa upp däcket och eftersom jag har så snälla grannar så var det inga problem... nu var det bara att hitta den där elpumpen... ringer till min man för att fråga vart den är... men den är inte där han tror att den är... nehä då får jag leta då, letar överallt, efter 1,5 timme gav jag upp. Så nu får jag ringa imorgon så de kommer hit istället och fixar mitt däck...phu

Nog är det bra att ha en karl hemma ibland som kan fixa med den här typen av problem;)

Vi får se hur det går imorgon med bilen... bara det blir lagat till fredag... för då ska jag till fotomässan i Göteborg och det tänker jag inte missa;)

Tjing

1 kommentar:

  1. nej men inte kan Kitcho göra det då han är i stora stan.. stackars virre.. hojjta om vi kan hjälpa dig vi är hemma hela familjen.. kram

    SvaraRadera