tisdag 17 februari 2009

Ett telefonsamtal och allt löser sig!!

Jag måste säga att killarna på Olofssons kylarverkstad och däck i Nättraby är mycket proffsiga och ger väldigt bra service... jag ringde till dem kl. 7 i morse och förklarade att jag inte kunde hitta min elpump, så vid 9:30 kom en kille och hämtade däcket, lagade det och 1 timme senare var han här och satte dit däcket igen... han tyckte det var tur att jag inte hade kört bilen för att det kunde ha gått illa, det satt nämligen en ganska stor metallbit i däcket...
Vem behöver en karl när det finns telefoner, ett samtal och allt löser sig;)


Men jag saknar min karl iallafall, nu kan vi mötas i Göteborg som det var tänkt... för nu kan jag köra bilen i lugn och ro...

5 kommentarer:

  1. Oj, vilken dramatik!
    Ha en skön helg i Göteborg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att det händer lite grejer i byn....
    Hau de brau..

    //Kitcho

    SvaraRadera
  3. Kan själv ;-)
    Visst känns det bra!

    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Hahaha...ja, det kändes bra att lösa det själv, fast det egentligen var ganska lätt, men jag hade nog lite panik i början...:)

    SvaraRadera
  5. När hade du tänkt tvätta bilen? är den verkligen blå?

    PoK

    //Kitcho

    SvaraRadera