lördag 30 maj 2009

Namnsdag och fototävling!

Vilken härlig dag det har varit idag... började morgonen med att åka in till Blekinge Läns Tidning. De hade en liten fotomässa med utställning, föredrag, försäljning OCH fototävling! Som jag såklart skulle vara med på... man hade en viss tid på sig att ta en bild och lämna in... vad det blev för bild visar jag när jag vinner...hahaha... självförtroende;)

Efter 3 timmar i stan åkte jag hem och gissa om jag blev glad när min man står och väntar på mig med en ny mobil!! Just den jag har suktat över hur länge som helst...Sony Ericsson c901 Precious Peach... min underbara man, han är bäst!!
Men inte nog med det... nej nej... jag fick ett blommogram också... en jättefin bukett med rosor (rosa var de också) och andra fina blommor... det är härligt att ha namnsdag!!!


Nu ska jag ut och grilla med min man och våra fina grannar...
Ha en hääärlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Grattis Virre!
    Hoppas du får en härlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Tack Juliane!
    Vi får träffas snart för nästa lektion och lite fika:)
    Kram

    SvaraRadera