onsdag 6 maj 2009

En blandning av gammalt och nytt!

Tyvärr har jag inte haft tid att varken fota eller blogga... så där för tänkte jag att jag lägger upp bilder som som jag gillar, både gamla och nya...

Den här orangutangen bor på Hagenbeck djurpark i Hamburg, Tyskland... visst är han söt!

Minirosor och vattenkonst:)

Älskar elefanter, de är så mäktiga och han bor granne med orangutangen... ;)

En droppe reflektion

Jennifer och lilla Tilda

Lejonet vakar över sina lejoninnor:)... och de bor grannar med orangutangen och elefanten!

Mera rosor!

Coola lilla Vilma!

Ännu mera rosor!

Fina Hanna som modell, sminkad av Linda

Sist men inte minst lilla Tilda... så söt!

Det är mina favoriter just nu, hoppas ni gillar dem!
Nu ska jag kela med mina små vovvar!
Hejsvejs!

4 kommentarer:

  1. vilken otrolig bild, den med "bara"droppen!! gillar de andra också, speciellt den svartvita.
    lycka till med fotandet!

    SvaraRadera
  2. duuu är ju såååå sjukt duktig Virre.. blir bara sååå impad.. du måste "ställa" ut lite bilder hos mig på salongen i mitt skyltfönster.. ok..

    kan jag få beställa mitt träd?

    SvaraRadera
  3. Linda... ja det var en kul idé... vi får prata om det...:)

    SvaraRadera
  4. jaaaa. vi tar det i bilen till ulllllaaareeeed

    SvaraRadera