lördag 14 augusti 2010

Sista fotosessionen med Hide





Nu börja jag nog att intressera mig för min blogg igen:)... Jag har inte varit så motiverad men nu börja det kännas ok...

Förra helgen bestämde Hide och jag att vi skulle ta lite bilder... resultatet på den fotosessionen ser ni ovan... bilderna blev kanon bra, hon är så duktig... men tyvärr ska Hide flytta så det blev den sista fotosessionen med henne:(
Men jag önskar Hide all lycka med studierna... kul att du ställer upp på mina tokigheter... en jättekram till dig:)

5 kommentarer:

  1. Underbar bilder - dopbilderna också!!! Kram

    SvaraRadera
  2. så fina bilder återigen - du är kanon.. har du fixat några visitkort som jag kan lägga på salongen? kram

    SvaraRadera
  3. Du är såå duktig Virre, stolt att få ha blivit fotad utav dig... :) sista bilden kan vi nog diskuteras lite...:S

    Men vilka otroliga dopbilder du har fått:) du är grym!:)

    SvaraRadera
  4. Äntligen har jag kommit till skott att surfa in här igen. Vilka underbara bilder du har tagit på Hide! De känns magiska med den skärpan när hon står på vägen.

    Är det en sån kamera du tipsat till mig? Hoppas :)

    Kram Carmen

    SvaraRadera
  5. Superfina bilder som alltid!!!!!
    Kram Anna.

    SvaraRadera