lördag 27 februari 2010

Orolig

Jag har mycket familj i Chile... och det går inte att ringa till dem på grund av att telefonnäten är nere... vi vet inte hur de mår...

För er som inte har hört... så har Chile drabbats av en kraftig jordbävning, den mätte 8,8 på Richters skalan... det är mycket... den har till och med gjort så att det har bildats en tsunamivåg som färdas genom hela Stilla havet... det kan sluta illa för flera länder...

Nu ska jag fortsätta att ringa till min familj... håller tummarna att någon svarar så man blir lite lugn....

5 kommentarer:

  1. Ja hoppas verkligen att din familj mår bra!

    SvaraRadera
  2. Styrke kramar till dig från mig!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla!!!
    Kramar till er

    SvaraRadera
  4. Hej vännen, hoppas du har eller väldigt snart får höra ifrån din familj.

    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  5. Hej vännen! Tänker på er och hoppas att du får höra ifrån din familj snart. Jag finns här om du behöver prata eller hjälp med något. Kram

    SvaraRadera