onsdag 17 februari 2010

Mina presenter

Min fina make gav mig denna vackra bukett

Tulpanerna fick jag av mina grannar Tessan & Masse

Mamma gav mig Orkidén och pengar

På min unnamig-dag köpte jag dessa lösögonfransar,
jag har aldrig provat det förut, spännande:)

Lite foundation... det behövs verkligen... hehehe

Ögonskugga, rouge, ögonpenna och läppenna

Sen måste jag kunna ta bort all smink


Mina nya glasögon som jag fick av min make... jag är såå nöjd med dem

2 Tomas Sabo berlocker... Eiffeltornet fick jag av Tessan & Masse
och fyrklöven fick jag av mina grannar/vänner i hus 7:)


Ögonfransarna ska jag testa vid nått tillfälle när jag ska vara fin... är det någon som använder lösögonfransar som kan ge mig lite tips?:)

3 kommentarer:

  1. Grymt snygga glasögon! Tummen upp!

    SvaraRadera
  2. Hjälper dig gärna med fransarna det kan va pulligt och tänk på att sätta dem först då de fäster bäst på torr ren hud Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Ingen dålig dag. Så mycket fint!

    Kram Carmen

    SvaraRadera