måndag 15 februari 2010

Födelsedag


Idag har jag firat födelsedag... jag började dagen med att åka in till stan för att shoppa lite, kände att jag ville ha en unnamig-dag. Jag tog dessutom bussen... som jag för övrigt inte har gjort på flera år:) Väl inne i stan hittade jag ett par jeans och strumpor... till att börja med:) Av en slump träffade jag en kompis, hon ville så gärna bjuda på en fika, sagt och gjort... efter fikat fortsatte vi att shoppa... vi fastnade på Kicks. Jag handlade smink för 700 :-... oj oj oj... men men har man en unnamig-dag så har man...:) Jag var supernöjd med mina köp, när jag var färdig med shoppandet gick jag och hämtade bilen på min mans jobb och körde hem...

När jag kom hem väntade min mamma på mig med en fin orkidée... tack snälla mamma:)

På kvällen fick vi besök av våra fina vänner... vi åt gott och till kaffet åt vi hemmagjorda minisemlor... mums mums...

Vad jag fick för presenter visa jag er imorgon... tänkte lägga upp bilder på presenterna då...

Nu är klockan 22:30 och jag är helt slut...
Tack för alla uppvaktningar och presenter jag har fått idag...

Godnatt:)

5 kommentarer:

  1. God mat och trevligt sällskap. Vad mer kan man begära?. Vi tackar så mycket i 3D. Vilken underbar bild på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott, jättefint självpoträtt
    Camilla

    SvaraRadera
  3. grattis virre, hälsningar daniel

    SvaraRadera
  4. Hej snygging!

    Tack för igår, det var supertrevligt och jättegott. Det var verkligen roligt att träffas, det var alltför länge sedan sist.

    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  5. Tack själv vännen! Mycket mysigt=) Kram

    SvaraRadera