onsdag 13 januari 2010

Boktips


Så här i vintermörkret passade jag på att läsa en bok... det var längesedan det hände:)

Nu har jag iallafall läst Hypnotisören av Lars Kepler... den handlar om en familj som blir mördad på ett mycket brutalt sätt. Den ende som överlever dådet är brodern i familjen, men han kommer inte ihåg vad som hände. Kriminalkommisarien Joona Linna som utreder morden ber därför hypnotisören Erik Maria Bark om hjälp... och plötsligt är det hypnotisörens liv som är i fara...

Jag tyckte boken började väldigt spännande, men någonstans i mitten blir den lite seg och sen blir den spännande igen... nog tycker jag att den är värd att läsa.

Ha det gott :)

1 kommentar:

  1. martin har läst denna och älskade den.. du.. hoppas verkligen det är ok att jag tagit mitt/ditt träd foto till min blogg.. kom på att jag faktiskt inte frågat om det är ok.. men du vet att jag enbart använder dina bilder för att jag älskar dem och vill sprida din reklam till min omgivning.. säg till annars.. kram

    SvaraRadera