torsdag 10 december 2009

Jag lever

... ja för den som undrar... jag har haft en liten svacka i mitt liv och därför har jag inte engagerat mig i verken bloggen eller kameran... men jag har haft en barnfotografering... det är roligaste jag har gjort inom foto under de 3 veckor jag inte har bloggat... tyvärr har jag inte frågat om lov för att lägga upp de bilderna på bloggen... men fina blev de iallafall:)

För övrigt så har det inte inte hänt så mycket... jo, jag har ju varit på bio, vi var och såg 2012... kusligt, det känns som om det kan hända på riktigt... har ni sett den?

Hahaha... jag är ju helt borta nu... jag har ju varit på minisemester i Tyskland! Vi var på julmarknad i Rostock i 3 dagar, det var hur kul som helst och tyskarna kan det där med julmarknad och julpynt, det ska vara stort och pampigt. Vi har dessutom fyllt på lagret hemma... ja ni vet vad jag menar;)

Nu ska jag förbereda julgranspyntet och slå in lite paket innan min make kommer hem... hehehe

Tjingeling

1 kommentar:

  1. En underbar resa på alla sätt och vis. Jag har också slagit in julklappar idag. Nu är det bara resten kvar att inhandla. Kram

    SvaraRadera