fredag 13 november 2009

Jag är inte alls på G...

Nej, tyvärr... har inte haft energi eller lust att blogga... dessutom har jag inte tagit mycket bilder, förutom ett bröllop och en barnfotografering... försökte ta lite vattenbilder igår men det gick inte så bra... så nu har jag inte någon bild att visa:(

Idag är det fredag den 13:e... otur eller inte, det återstår att se... hittills har jag haft en bra förmiddag... men med tanke på att jag ska jobba hela helgen på mitt vanliga jobb så har jag nog lite otur;) Hoppas helgen går fort, för på måndag ska jag träffa min vän Lotta som jag inte har sett på länge... det ska blir kul...

Kanske det blir något inlägg i helgen med... vi får se om det hinns...
Nu ska jag göra mig ordning för att åka till jobbet...

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar