söndag 8 november 2009

Barnfotografering

Felicia

Tilda

Det har varit dålig uppdatering här på bloggen... men nu är jag på g igen...

Idag har jag varit och fotat barnbilder på lilla Tilda och Felicia... det var minsann ingen lätt uppgift, men det var superkul... övning ger färdighet som det heter:) Det jag har konstaterat är att man ska ha mycket ljus när man fotar barn då man måste ha kort slutartid, för de rör sig hela tiden... och med tanke på att det inte finns någon sol eller ljus på dagen så var det väldigt svårt att använda befintligt ljus... jag fick använda min externa blixt för att få mer ljus... och den kan jag inte riktigt med... fast till slut blev det bra... jag är iallafall nöjd:)

Tjing

2 kommentarer:

  1. Duktig fotograf, söta barn. =)

    SvaraRadera
  2. Duktig fotograf, tänk att de busungarna kan se så lugna och fina ut på bild! Tack :-) Kram jennifer

    SvaraRadera