onsdag 21 oktober 2009

Massor att redigera

Foto: Virre Modell: Hide Make up & assistent: Gunilla

Foto: Virre Modell: Hide Make up & assistent: Gunilla


Att fota är bland det roligaste jag vet... och med det följer efterarbetet, som tar mycket tid... men missförstå mig inte, det är roligt det med. Saken är den att jag har flera arbeten på kö och dem 24 timmarna på dygnet som finns räcker inte till... Just nu håller jag på med ett viktigt arbete nämligen ett bröllop... bilderna är så fina och jag tror att brudparet kommer att bli nöjda, eller jag hoppas på det i alla fall...

Jag får inte nog med alla uppdrag jag får och jag vill hela tiden fota mer...
mera bröllop, mera barn, mera modeller, mera porträtt... ja, mera helt enkelt...
Det finns fotouppdrag som jag inte har fått möjligheten att fota än och som jag gärna skulle vilja testa... så som Trash The Dress, vilket innebär att man fotas med sin brudklänning på ett annorlunda ställe typ industriområden och liknande. Morgongåva, Secret box, bruden fotas i underkläder och ger det som gåva till sin make morgonen efter bröllopet och gravida... det finns givitvis mycket mer...

Under tiden så lägger jag upp 2 bilder på Hide som jag gillar från vår senaste session... vi har alltid lika roligt:)

2 kommentarer:

  1. Du kan gärna fotografera våran hundar och barn. Om du vill.
    Det Hade ju varit roligt att ha en bild med alla i någon gång.

    Dina bilder är så fina.
    Kram: Heidi

    SvaraRadera
  2. Trash The Dress ska ju vi göra :) Bara det blir varmt igen ute så kör vi. Innan dess får du fota mina barn.

    SvaraRadera