lördag 24 oktober 2009

0 kommentarer

Jag har lagt märke till att jag har fått många besökare till min blogg och det är så klart jätteroligt att folk hittar hit... jag tycker att det är roligt att blogga och att visa mina bilder, få kommentarer om dem och veta vad ni tycker... men tyvärr så är det inte många och ibland inga alls som kommenterar, även om jag ställer en fråga så kan det stå "0 kommentarer"...
Det jag undrar nu är, vad vill ni läsa om? Vad vill ni se mer av i bloggen? Vad vill ni se mer av eller veta mer av när det gäller fotografering och bilder? Det hade varit kul att veta...
Ställ gärna frågor... om saker ni undrar över eller vill veta... så svarar jag så gott jag kan på dem...


Nu ska jag fortsätta att redigera lite bröllopsbilder...

Ha en härlig lördag:)

5 kommentarer:

  1. Blogspot är struligt! Min sida uppdateras inte i mina vänners blogglistor och din (och några andras) sidor uppdateras inte i min blogglista - så jag ser inte när du gör nya inlägg - irriterande! Hur som helst så såg jag dig när du fotade brudparet vid ån... tänkte tuta men då hade det nog inte blivit så bra bilder!;) Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej hej,

    jag har inga önskningar, tycker bara det är roligt att följa med i dina fotoupptåg :-)

    Kram jennifer

    SvaraRadera
  3. tittar bara in ibland och kikar på dina vackra bilder.

    SvaraRadera
  4. Här har du en kommentar : Uppdatera bloggen oftare.....

    SvaraRadera
  5. Johanna, jag har med märkt det problemet och det är väldigt irriterande... du skulle ha tutat:)

    Tack för era fina kommentarer:)

    Spiros, jag har ett liv utanför bloggen också;)

    SvaraRadera