lördag 5 september 2009

3 fotosessioner 3 modeller

Bild tagen: Oktober -08 Foto & Make up: Virre Modell: Lotta

Bild tagen: April -09 Foto: Virre Make up: Linda Modell: Hanna

Bild tagen: Augusti -09 Foto:Virre Make up: Gunilla Modell: Hide


3 sessioner har jag haft nu och jag kan tycka att det märks... ljuset, skärpan och färgerna blir bättre och bättre... och jag är så nöjd med alla "mina" modeller...
Vad tycker ni... har jag blivit en bättre fotograf?
Jag har mycket att lära ännu, det är så roligt att få AHA-upplevelser när man fotar och redigerar... längtar alltid tills nästa gång jag ska ha fotosession så jag kan testa mina ideér och AHA-upplevelser...

Nu ska jag fortsätta med Hides bilder så jag kan visa er imorgon (det är ju fortfarande helg imorgon;))...

1 kommentar:

  1. Virre, ALLA dina bilder är bra! Du är ju superduktig. Jag är inte människa till att avgöra om bilderna blir bättre å bättre.
    Kram

    SvaraRadera