onsdag 26 augusti 2009

Fotosession och nytt objektiv:)



Idag har jag haft en fotosession med Hide och Gunilla, det var hur kul som helst och vi fick många fina bilder på Hide... Gunilla sminkade och hon använde produkter från Mary Kay...
Lägger upp lite bilder som jag är supernöjd med, men det var svårt att välja... tack Hide och Gunilla för denna roliga dagen:)

När jag kom hem väntade ett paket på posten... wohooo... det var mitt nya objektiv en Sony 50mm 1,8... testade det som hastigast men kände mig ändå nöjd med mitt köp... så nu ska det fotas!!

9 kommentarer:

  1. WOW!!! Vilka superfina bilder. Ni är så duktiga alla tre!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Virre!!!
    Vilket proffs du är!! Och Virre med. Hon blev ju jättefin på korten. Vilka ögon!!! Och Gunilla hade gjort ett kanonjobb. Impad!!!!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Skall kolla in alla andra bilder med nu........

    SvaraRadera
  4. Superfina! Du har blivit så duktig och ni verkar ha varit ett bra team!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  5. Snyggt!Vilka proffs ni är allihopa.Ser fram emot den 17 okt när du ska fota oss.
    kram Anna.

    SvaraRadera
  6. Tack tack... det var hur roligt som helst...
    Anna... ja jag ser också fram emot den 17 okt... så spännande

    Kram

    SvaraRadera
  7. Himla fina bilder! Du är grym med kameran. Kram

    SvaraRadera
  8. Oj vad bra bilderna blev. Ja, vi hade verkligen roligt i blåsten. Kram Gunilla

    SvaraRadera
  9. Hittade just din blogg och måste säga att jag gillar dina bilder skarpt! :)
    Och så vill jag passa på att fråga om du är nöjd med ditt 50/1.8-objektiv? Jag tänkte köpa ett sådant till min sony alfa 300, men har bara provat motsvarande objektiv på en canonkamera... Hoppas att sonys är lika bra, för wow vilka bilder det blev med canonkameran. ;)
    Vad fick du ge för ditt objektiv om jag får fråga? Till canon kostar det ju bara runt tusenlappen, men sonys har jag itne hittat billigare än 1800 lr om om det var 1900...

    Well, igen, underbar blogg! SOm jag gärna återvänder till. Kolla gärna min! ;)

    /Annie

    SvaraRadera