onsdag 5 augusti 2009

En lång dag

Våran fina vän Milan...

Hamnen i Eriksberg...


Det byggs en massa höghus runt om i området...


Promenad slingan vid hamnen...
Göta älv...


Eftersom regnet öste ner på morgonen så begav vi oss ut till IKEA... sååå mycket folk som det var där har jag nog aldrig sett i en IKEA affär. Jösses, inte ens jag orkade går runt och trängas, men det blev lite fynd ändå:) Efter våran snabb runda på IKEA begav vi oss till de olika köpcentrar som fanns i närheten... det blev mycket shopping vill jag lova...
Våran vän Milan kom och hämtade oss på kvällen och tog med oss till en italiensk restaurang... det var roligt att träffa Milan igen, vi hade så trevlig och maten var supergod... Tack Milan:)
Är så nöjd med denna dagen, men imorgon bär det av hemåt... så nu är det bäst att gå och lägga sig...
Godnatt

1 kommentar:

  1. Det var roligt att ha er på besök! Välkomna åter! Passar på att bjuda in mig själv nästa gång jag är på väg till Blekinge ;)

    SvaraRadera