lördag 4 juli 2009

Kan inte sova!

Vaknade klockan 3 i natt av värmen, det var sååå varmt i våran sovrum, och sen var det precis omöjligt att somna om... satt lite vid datorn och läste bloggar... hehehe ...efter 2 timmar bestämde jag mig för att gå ut med hundarna. Tog kameran med mig, men tyvärr så var det inte tillräckligt med ljus ute så det blev inga bra bilder, men jag lägger upp en som blev sådär bra...

Humlorna arbetade flitigt med att pollinera blommorna... det kryllade av humlor, men ändå fick jag ingen bra bild...mmm

Klockan är 6 på morgonen och jag har nu varit vaken i 3 timmar... men jag måste säga att det är lugnt och skönt... alla sover, det enda jag hör är tickandet från klockan i köket... jag tror att jag ska sätta mig på altanen en stund och bara njuta av lugnet...

Hoppas ni får en fin lördag, själv ska jag ta det lugnt...
Hej på en stund...

1 kommentar:

  1. Vad fasen - hade var du uppe hela natten utan mig och massa rödvin! Nästa gång får du säga till ;)
    Kram

    SvaraRadera