måndag 20 april 2009

Söndags grillning!

I söndags grillade vi med grannarna... det blev korv med ketchup, senap och andra godsaker...


För grabbarna var det en öl eller två som gällde...

Mums tyckte Tyra...

Tilda var nöjd med sin potatismos...

Åååå...vad mysigt... Malin och Tobbe...

Masse håller hårt i ölen... men också i sin tjej Tessan

Det var lite kallt men vad gör det när solen sken och grillen var igång... som vanligt så hade vi en trevligt stund tills jag var tvungen att gå och lägga mig:(... skulle jobba natten och behövde lite sömn om överhuvudtaget jag skulle klara jobba hela natten...
För dem som undrar(?), så gick det bra att jobba men känner mig lite groggy idag;)

Nu ska jag se lite på TV...
Tjing

3 kommentarer:

  1. Vilka roliga bilder*hihi* Grabbarna med ölen är klockren;)

    SvaraRadera
  2. När till och med en grill med korvar på blir vacker, då är det en bra fotograf.

    LottaG

    SvaraRadera
  3. förstår att det inte kan vara lätt att prestera fina kort hela tiden, men om du har på lager är det bara att lägga upp de med. börjar sakna dina foton nu... hi hi

    SvaraRadera