tisdag 14 april 2009

Nya blommor i trädgården!

Idag har jag planterat nya blommor i trädgården... nu känns det att våren är här, när man kan göra sådana saker... så glad man blir :D... vi har suttit ute och fikat nu 2 dagar i rad (nu när man äntligen har lärt sig det här med att fika... hehehe), hoppas detta vädret håller i sig...

denna blomman kommer jag tyvärr inte ihåg vad den heter...

men den här heter Clematis, det är en klätterväxt... så fin

Nu ska jag gå och titta på Seinfeild och sen är det dags att lägga sig, imorgon är det jobb igen som gäller och lunchtupperwareparty... (haha, vad långt ordet blev) ska bli jättetrevligt...
Sov gott allihop

Godnatt

Uppdatering
Det blev inget lunchtupperwareparty... det var synd, för jag skulle reklamera en vara... spritsen, det var små HÅL i den... japp

5 kommentarer:

  1. Fina bilder, man får ju riktig sommarkänlsa! (Tusensköna heter den förresten!) Kramar

    SvaraRadera
  2. din blogg har blivit en av mina favoriter! men du ska veta att jag har höga förväntningar när jag "går" in här - och de uppfylls var gång med nya fantastiska bilder!

    SvaraRadera
  3. Tusensköna... ja just det...tack Johanna:)

    Anonym, tack för din fina kommentar... den gjorde faktiskt min dag:)Tack

    //Virre

    SvaraRadera
  4. tänk vad lite kan göra... hi hi
    har tipsat om bilderna på jobbet till en ny kampanj, men de hade köpt in bilder för ett tag sedan.

    SvaraRadera
  5. ledsen att jag fick ställa in lunchtuppewearpartyt men det blir snart ett nytt och då ska f*n viktor inte få ställa till de.. skrattar.. fin blommor.. måste ta tag i min krukor i helgen..

    SvaraRadera