fredag 3 april 2009

En salig blandning av min dag!

Idag har jag haft en lugn och harmonisk dag, varit på promenad med vovvarna, min granne Malin och hennes två små tjejer... jag har fikat, lämnat bilen på däckservice för däck byte och jag har varit och hämtat min man på jobbet, åkt och handlat, lagat mat och framför allt... fotograferat!!! Allt har gått lugnt till, ingen stress... och vädret har varit helt underbart:)
När jag la upp bilderna på bloggen så miste de sin färg lite... hmm... vet inte alls vad jag gjorde för fel... hoppas ni har lite överseende med det:)

Bilderna hamnade i fel ordning, dessa bilder skulle vara sist... skymning i min stad...


Att ta foto i motljus tycker jag är om, det blir en fin effekt med ljuset...


Porslinblommorna har blommat, de är så fina...
Nedan, en bild på min vän Malin som jag tog idag,
hon var en bra modell...:)

2 kommentarer:

  1. Hahah, "bra modell..." va väl att ta i...hihi. Men en dag kanske jag lär mig! =) Kul hade vi iaf! Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint foto på Malin!

    SvaraRadera