tisdag 3 mars 2009

Team Hoyt!

Kunde inte låta bli att lägga upp denna underbara historia och you tube-video på bloggen... detta är en fantastisk historia med mycket kärlek...
Själv storgrät jag när jag såg den, den berörde mig djupt...

Här kommer den:

En dag frågar en son sin far: ”Pappa, springer du en maraton med mig?”

Pappan svarar: ”ja” och de springer sin första maraton tillsammans.

En annan dag frågar sonen sin far igen: ”Pappa, springer du en till maraton med mig?” och pappan svarar igen ”ja, min son”.

En dag frågar sonen sin far: ”Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?” (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)

Och pappan svarar igen ”Ja”…

Och här kommer videon till denna historia:
http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY

2 kommentarer:

  1. O harregud.. tårarna rinner på mig. Otroligt. Underbara människor. Så himla rörd.

    SvaraRadera
  2. Helt underbar video! Tårarna rann ner längs kinderna på mig! Vilken otrolig upplevelse för pappan och sonen=)Kram

    SvaraRadera