söndag 22 februari 2009

Nu är vi på väg hem!!

Gårdagen var hur rolig som helst, vi åkte till fotomässan på förmiddagen... kön in var minst en halv km lång, jag skojar inte, det tog hur lång tid som helst att komma in. När vi sen kom in fick man trängas med alla, men det blev lite shopping och man fick känna och klämma på alla prylarna... sånt man annars bara har sett i kataloger och liknande...

Efter några timmar på mässan åkte vi till hotellet och gjorde oss i ordning för att gå och äta... det blev kinamat... mums
Tanken var att vi skulle åka runt och fota lite i Göteborg, men det började snöa, det bara vräkte ner... och vägarna hade de inte hunnit ploga så vi åkte hem till min svåger Spiros och tittade på Melodifestivalen...
Tyvärr ar jag inga bilder på mässan... för att jag var så exalterad över att vara där så jag glömde ta kort... hahaha;) Men lägger upp lite bilder på annat sen...

Nu har vi packat våra grejer och ska checka ut...

Tjing så länge

1 kommentar: