söndag 15 februari 2009

Ett år äldre!!!

Idag blir man då ett år äldre... hade tänkt att denna dag skulle gå obemärkt förbi, men saken är att jag tycker om att fylla år, så jag kan inte låta bli att tala om att det är min dag idag...hihihi
Igår var mina fina grannar här och grattade mig, jag fick en osthyvel (ett internt skämt:)) och en fondueafton, som jag redan längtar till... tack Tessan och Masse för era fina presenter...

Idag blir det en lugn dag, vi ska äta god middag och sen ger sig min make av till Stockholm, så det blir inget mer firande än så...

Eftersom min käre make inte är hemma på hela veckan, så tänker jag bli lite mer personlig i mina inlägg här på bloggen, då kan han ta del av lite i våran vardag medan han är bortrest... men bilder kommer upp som vanligt...

Ha en bra söndag

5 kommentarer:

  1. Stort grattis på din dag vännen!! Hoppas du blev grattad med frukost på sängen och mpnga fina paket! Kramar från oss mitt över=)

    SvaraRadera
  2. Aah grattis på din dag.
    Varma kramar/Ullis och puss från Elton. :)

    SvaraRadera
  3. Tack ska ni ha...
    Kram tillbaka:)

    SvaraRadera
  4. GRATTIS i efterskott din gamla kärring! ;)

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott.. vi har varit på minisemester så därav är vi en dag sena... kram fam Blomqvist

    SvaraRadera